Friday, December 9, 2011

Aku suka makan, lagi-lagi makan free. Haha :P

Assalamualaikum :)

Bila makan free ni, konfem semua suka kan kan kan? Sapa tak suka? Sesungguhnya anda tergolong dalam kalangan orang-orang yang rugi. Hehe.

Sebelum paper prinsip perakaunan, aku ada pergi dua kenduri. Weeee. First, pergi kenduri sorang pak awang ni, mintak maaf, nama dirahsiakan, sebab dia takut girlfriend dia jeles, girlfriend dia tak dapat menghadirkan diri ke kenduri tersebut. Hehe. Makan, nasik kenduri plus lauk dengan bubur kacang. Kenyang gila!

Then, next kenduri adalah kenduri abah aku punya sepupu punya anak. Apa ek orang panggil tu? Dua pupu ka? Aku lemah sikit bab-bab salasilah keluarga ni. Haha. Aku tunggu semua kerabat-kerabat keluarga aku bersiap, punya la lama! Daripada kenyang gila, jadi lapar terus. Agak-agak berapa lama tuu? Yang mana tau tau la. Haha.

Di sini saya sertakan gambar-gambar di sekitar kenduri tersebut. Ejin, ayat tak payah skema sangat la kan =,=

Tarikh: 4 Disember 2011
Tempat: Anjung Budi, USM, Penang


Ketibaan pengantin :)



Persembahan teh tarikkkk! ;D


Kaum kerabat aku. Haha.






Yang baju merah tu bangga la paling tinggi kan? Lepas ni baju hitam tu challenge hang baru tau! :P


Eh eh. Muka macam adik abang. Haha. Tapi sebenarnyaaaa.... Mak cik saudara dan anak saudaranya.



Sekian sahaja dari saya, Nurhafizin Binti Mohd Amin, melaporkan dari tempat kejadian. Haha. Kbye :)

Ouh, lupa nak bagitau, second kenduri ni ada nasik kenduri plus lauk, then, laksa, cendol, kuih muih. Okay, byebye, nak mengajar, aku kan jadi private tutor bulan 12 ni. Haha. 

0 Comment:

Post a Comment